SAVIENOJAMĪBA


 

Vienlaikus ar termināla stratēģiski izdevīgo ģeogrāfisko atrašanās vietu BCT ir ērta, tieša piekļuve autoceļu un dzelzceļa tīkliem, kas to padara ideāli piemērotu loģistikas tīklu veidošanai uz iekšzemes tirgu, kā arī uz Maskavu, Kalugu, Novgorodu, Sanktpēterburgu, Minsku, Kijevu, Viļņu, Tallinu, Almati un Taškentu.


 

BCT apmeklē tādu kuģniecības kompāniju kā CMA-CGM, MSC un Maersk kuģi. Citas kompānijas, kas izmanto termināļa pakalpojumus ar kopīgo fīderu kompāniju, piemēram, Team Lines un Unifeeder, starpniecību, ir OOCL, NYK, China Shipping un Evergreen. Automatizētās konteineru operāciju sistēmas (ACOS) piestātnes modulis, kas tika ieviests 2012. gadā, nodrošina augsti automatizētu un produktīvu kuģu iekraušanas un izkraušanas procedūru, nofotografējot visus konteinerus, kas tiek pārvietoti pie šīs saskarnes, un saglabājot attēlus.



BCT klientu bāze ir  MSC, CMA/CGM, Team Lines, SEAGO, Maersk un Unifeeder. Citas kompānijas, piemēram, OOCL, China Shipping, Hamburg Sud, Evergreen un NYK, izmanto kopīgo fīderu pakalpojumus.


 

Terminālam ir savs dzelzceļa mezgls ar ērtu dzelzceļa savienojumu uz Maskavu un pārvadāšanas laiku  tikai 36 stundas. Termināls turklāt ir aprīkots ar dzelzceļa platformu iekraušanai un izkraušanai paredzētiem sliežu buka celtņiem. BCT nesen ir divkāršojis savu dzelzceļa infrastruktūru un tagad spēj vienlaikus apkalpot 64 dzelzceļa (80 pēdu) platformas, kas savukārt ļauj uzglabāt konteinerus dzelzceļa piekļuves zonu tiešā tuvumā un efektīvāk manevrēt maršruta vilcienus, nodrošinot BCT priekšrocības salīdzinājumā ar citiem termināliem šajā reģionā.


Vārtu un dzelzceļa operācijās nesen ir ieviesti attiecīgie ACOS moduļi, kas ļauj iegūt visu pa autoceļiem vai dzelzceļu terminālā ienākošo vai no tā izejošo konteineru attēlus un optimizēt apstrādes produktivitāti.